Uw mac reparatie laten halen en brengen?

Lukt het u niet om langs te komen in onze winkel en wilt u toch graag de reparatie door ons uit laten voeren? Maak dan gebruik van onze haal & breng service.

Hoe werkt het?

  1. Meld eerst via onze website uw reparatie aan, of bel ons om de reparatie aan te melden.
  2. Verpak uw MacBook of iMac zo stevig mogelijk. Een MacBook in een handdoek wikkelen en dan in een stevige kartonnen doos verpakken gaat uitstekend. Een iMac bij voorkeur verpakken in de originele doos, of schaf hiervoor een stevige doos aan. Rol deze ook in een goede handdoek om schade te voorkomen. Geen doos beschikbaar? Dan sturen wij er eentje naar u toe!
  3. U stuurt uw iMac of MacBook naar ons toe via uw eigen vervoerder of u belt met ons zodat wij deze met Fedex op laten halen bij u. Voorkeur gaat nadrukkelijk uit naar Fedex aangezien deze partij nauwkeuriger met uw apparatuur om gaat dan andere vervoersbedrijven. Laat uw product altijd aangetekend en verzekerd versturen. Voeg in de verpakking altijd een omschrijving toe van het probleem, uw persoons gegevens, en eventueel wachtwoord om in te loggen (deze mag u ons ook toe mailen)
  4. Zodra wij uw iMac of Macbook ontvangen hebben krijgt u van ons een reparatie intake formulier.
  5. Onze reparateurs gaan uw defect dan onderzoeken en houden u per email / telefoon op de hoogte.
  6. Zodra wij weten wat het probleem is ontvangt u van ons digitaal een offerte welke u kunt accepteren.
  7. Reparatie zal dan door onze monteurs worden uitgevoerd en na reparatie ontvangt u van ons een factuur met iDEAL link.
  8. Na ontvangt van de betaling sturen wij uw product weer retour. Verzendkosten zijn € 9,99 voor MacBook en € 19,99 voor iMac.

Zo kunnen wij u zo lang mogelijk blijven ondersteunen. Ook kunnen we zo toch nog snel mogelijk reparaties blijven uitvoeren.

Uitleg over de doorlooptijd van de reparaties over het algemeen:

  • Maandag meld je een reparatie aan en verstuur je de iMac of MacBook naar ons toe.
  • Op dinsdag ontvangen wij de reparatie en meer dan 50% van de reparaties voeren wij de zelfde dag nog uit.
  • Op woensdag heeft u het product weer gerepareerd terug. Mocht een onderdeel besteld moeten worden zal dit hooguit en dag later zijn.
    (Moederbord reparaties uitgesloten dit zijn aanzienlijk uitgebreidere reparaties en hiervoor geld nog steeds: binnen 14 dagen)

Reparatie of upgrade op locatie aanmelden

Reparatie op locatie aanmelden